top of page
Search
  • laravdc7

Note 1: Bloggen?

Updated: Sep 3, 2019

Hey! Na lang twijfelen (toch wel de volle 4 dagen) heb ik dus besloten om mee te doen met de trend en dus ook een blog bij te houden. Ik ga eerlijk zijn, zo'n blog beginnen is toch niet zo simpel als het lijkt en het kost ook wel wat tijd (toch wel zeker de volle 4 dagen). Eerst had ik het idee om te gaan vloggen, zo van ja dat is nog grappig en dat neemt minder tijd in beslag. Toen dacht ik oké, dat kan wel grappig zijn, maar ook echt gênant en dan moet je dat ook nog editen ook. Dus ik ga gewoon beide doen ;). Met de hulp van mijn lieftallige assistente Cato (buurmeisje in PE en ook studente uit België) heb ik hier dus zo'n toffe site gevonden waarop dat zou moeten lukken. De bedoeling van deze blog is dus vooral om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier, die jullie kunnen lezen wanneer jullie je vervelen of oprecht geïnteresseerd zijn in wat ik hier nu allemaal met mijn leven doe. Enjoy!


83 views0 comments

Recent Posts

See All

Note 4: Update

We zijn ondertussen een maand verder en ik begin al wat te wennen aan het leventje hier. Het feit dat we elektriciteit moeten kopen in de spar, de random koeien op de weg en de niet zo fantastische pi

Note 3: Heftig

Eerste stageweek achter de rug, was best heftig. Mijn eerste indruk liep niet helemaal gelijk met hoe ik het me had voorgesteld. De eerste 2 dagen voelde ik me niet erg welkom en zelfs een beetje over

Note 2: Mijn eerste weekend PE

Na ongeveer 24 uur vliegen kwam ik samen met Kirsten (ook een studente srw) vrijdag 30 augustus aan in Port-Elisabeth. De 3 verschillende vluchten vielen al bij al goed mee, maar bij de laatste binnen

Post: Blog2_Post
bottom of page